Vi samler inn klær og utstyr, for gjenbruk i klubben
Postet av Stian Andreassen Tveitane den 22. feb 2023
Vi samler inn klær og utstyr, for gjenbruk i klubben
Tirsdag 28.februar og torsdag 2.mars mellom kl.18-20, kan dere levere dette i kafeteriaen i hallen.
Vi tar i mot: generelt treningstøy og sko, skiutstyr (ski, staver, skisko, skiklær), fotballutstyr (leggskinn, fotballsko, fotballklær ol.), håndballutstyr (sko, knebeskyttere, klær).
Kriterier: pent brukt og med tydelig bruksverdi igjen ❤️
Dette skal komme våre medlemmer tilgode 😊

Logg inn for å skrive en kommentar.
Siste fra Stian Andreassen Tveitane
Norge - Frankrike på storskjerm
09.06.2026
Fotballskole i sommerferien, uke 32
05.05.2026
Årsmøte 2026
09.02.2026